Underbara helg...

26.08.2013 08:49

Men hur bra kan det vara? Vilken underbar helg. Lördagen innehöll så mycket. Jobb, full fart, joggning med Fröken Simfena, god mat på lokal och sällskapsspel. Vi är så bra på att fylla den lediga tiden med bra saker:)

Fröken S hade långpass(hon skall göra en halvmara om 3 veckor). Jag klev på efter 9 km och joggade med i 6,2 km. Vi hade några "gåingar" och en paus så hunden fick bada och hämta andan. Konsekvenserna av löpningen är mindre roliga. Svällt, vätskefyllt knä som direkt skriker ut sin inflammation. Men.....jag kan ändå jogga lite:)

Körde igång med Voltaren på en gång och kände mej bättre på söndagen. MTB-cykling med ett härligt gäng brudar. Vi letade stigar och hittade stigar. MTB när den är som bäst:)

Avslutade helgen med ett CrossFit-pass. Skönt, svettigt, jobbigt och roligt. Följden av detta blev fortsatt Voltarenkur. Men jag kunde vara med på alla övningar i cirkeln:)

Mangan kämpar vidare mot Ö till Ö. Han är så duktig trots lite motgångar med löparknä och förbannade TWAR som ligger och retar honom. Jag är så imponerad av hans satsning. På måndag går starten i tävlingen. Önskade jag kunde vara med och heja på men plikten kallar.

Har även bättrat på solbrännan i helgen. 

Underbara sensommar:)