Syndat i 2 dagar.....

05.11.2015 17:32

Höpp höpp höpp....nu låter vi inte tankarna rusa iväg och det kommer en massa snuskiga bilder i ditt huvud;) Jag har syndat i socker:(  Ja alltså inte godis för det är verkligen NEJ till godis. Sedan 21 augusti. Bra där:)! Nej då, jag har syndat i kaffebröd. Mangan fyllde år i förrgår och köpte en massa godsaker från det lokala kondiset. Hur lätt är det att låta bli?? Nej, det går inte. Jag kan inte låta bli. Unnade mej på födelsedagen och njöt....inte det sista wienerbrödet kanske, då åt jag mer av lust och begär och för att jag unnade mej. Det skulle bli andra "bullar" (fyndigt ;) dagen efter. Men se det blev det inte. Dom små godsakerna som fanns kvar formligen skrek efter mej i påsen så det slank ner ett par stycken igår också. Så fantastiskt gott och troligen va jag värd dom?!?

I morse gled det ner den sista lilla biten av Brownie. Efter frullen, innan jag knatade till jobbet. Den va också god. Men nu får jag ta mej samman igen. Ska kilona bort så går det inte att hejdlöst kasta sej in i kaffebrödets underbara värld titt som tätt. Boring:(

Tjillevippen