Stockholm t o r

14.12.2013 21:24

Intensivt och fantastiskt dygn. Med en pensionärsstämpel och snack om kris, rullator och sänka medelålder bland mina (ngt yngre och förmodligen avundsjuka) vänner gjorde jag det. Checkade av en måste grej.  Konsert med en gigant, ELTON JOHN! På friends med mina föräldrar, fick vi lyssna på hans fantastiska låtar, hans briljanta pianospel och uppfyllas av hans stämma. Maffigt, bombastiskt och intimt. Härlig kväll. Tack min underbara mamma och pappa. Love you<3 Nu sitter jag här igen, i soffan. Ett dygn och lite till i storstan. God mat och dryck, shopping, prat, skratt och kvalitetstid. Tack för det. Somnar med "your song" klingande i öronen och med en saknad i kroppen. Mangan har dragit till Åre och jag får sova ensam ( kanske hunden kan få sova i sängen i natt. Säg inget till Mangan)