Skitveckor....

24.10.2013 09:09

Jag är ingen vidare bloggare, än. Har så mycket jag vill skriva om men tiden räcker inte till. Jag behöver skriva för att tömma hjärnan men det är så mycket man ska hålla koll på...FB, Twitter, viktiga WF-matcher, Funbeat, andras bloggar och för att inte tala om alla mejl och koder;)

Skrev sist att det varit bra veckor....nu har det varit skitveckor. Heaven and hell liksom. Magnus åkte på streptokock/stafylokock-infektion i foten. Sjuk nästan 2 veckor och inte riktigt bra än. Jag fick ryggskott och maginfektion samtidigt. Butiken ska skötas ändå så jag som va minst sjuk fick styra skutan. ja allt går när det måste gå! Nu är vi på väg tillbaka till livet båda två. Jag gjorde comeback på CF-passet igår. Troligen lite för hård start för idag säger ryggen AAAAAJJJJJ! Men jag ville ju så gärna.........