Skitmage.....

01.03.2015 19:24

I veckan som gick pajade min mage och min kropp fullständigt. Magen har krånglat ett längre tag och jag analyserar, funderar ovh grubblar på varför den gör som den gör. Finns ju miljoner orsaker till krånglande mage men jag misstänker Candida. Många av symtomen stämmer (har haft tid att läsa och grotta ner mej nu när jag legat i soffan) och jag har bestämt mej för att följa kostråd som gör denna typ av trasselmage bättre. Inget nytt under solen, vet ju att jag mår bra av det. Mindre kolhydrater och mindre socker. Så enkelt, så genialt, så lätt i veckorna men så svårt när helgen och godmatpårestaurang-kvällarna kommer.....vill ju inte avstå något. Men nu måste jag. Att må som jag mått denna vecka är verkligen inte nåt jag vill. Fullkomligt sänkt onsdag och torsdag. Molande, uppblåst mage, ont i lederna, ont i njurarna, feberkänsla (men ingen feber) och ett huvud som höll på att explodera på riktigt;) Denna åkomma påverkar även Östrogenet i kroppen. Har allt ett samband tro? 

Hittade som tur va kraft att ta mej till Falun på fredagen. Det är jag så tacksam för. Kroppen kändes bättre, magen molade och mentalt va jag ingen solstråle direkt. Tack Magnus för att du står ut med mej varje dag, även dom dåliga:)

En fantastisk upplevelse att få se herrstafetten, känna stämningen och vara med och heja fram våra svenska skidåkare.

Ett lugnt torg...än så länge....

Little Kill-hill i väntan på starten....

Prisutdelning och stämning som går att ta på......