Nöjd med mej själv.....

21.11.2013 09:02

Inte så ofta jag är just precis nöjd med mej själv eller nöjd med mina val. Men den senaste veckan har jag tänkt det några gånger. Jag har gjort bra val. Inga livsavgörande val men BRA val. Tackade nej till en GainoMax för sockret skull. Har vid två tillfällen tackat nej till Lussebullar. Satt hårt inne men det gick. Stor klapp på axeln Hellan. Och igår, bra Hellan!! Jobb, möte, hemma vid åtta. Hade sagt till Mangan att" vi kör ett pass i Ryssgymet(vårt hemmagym) när jag kommer hem från mötet " Kom hem. Hamnade i soffan. Frusen, trött och omotiverad. Men....... Jag gjorde det. Satt ihop en cirkel och nån tabata och hoppade i träningskläderna . Så jäkla nöjd! Bra Hellan!! Och tack Mangan för peppen. 

Skickar även en varsin, megastor klapp på axeln till mina barn, Victor och Fanny. Fanny för att du är så bra och fixar saker som du inte tror du ska fixa. Du växer för var dag. Skola, innebandy, jobb, mat, hem och allt annat som du galant fixar:) Victor för att du fixar din frivilliga, lönefria praktik i Köpenhamn. För att du visar att du är en fantastisk kock och har fått ett ansvarsfullt jobb på Copperhill. Jag är så stolt över er båda och jag längtar efter er. Puss