Många veckor har gått.....

15.05.2015 08:47

Jaha, nu har det svischat förbi en massa dagar, veckor ja till och med en dryg månad. Och ingenting har hänt. Bloggen tom! Men såklart har det hänt saker. Massor av roligheter och en och annan tråkighet. Börjar med det tråkiga.....Jag har varit sjuk. Jo det är sant. Händer ju aldrig. Småkrasslig lite då och då men sängläge, nästan aldrig. Men det hände. Rev av Bihåleinflammation, luftrörsinfektion, urinvägsinfektion(antibiotika) och toppade det med en magsjuka. Japp, bara sådär. Hög feber och raklång i soffan i 2 dygn. Såg ut så här efter 2 dygn. 

Att jämföra med när jag är frisk....

Det va det tråkiga. Här kommer en sammanfattning av det roliga....

Varit i Stockholm hos Victor och Marion

Träff med brudarna från 9:an, hos Jessica i Stockholm.

Kommit igång med träning igen efter sjukdom.

Sålt Fannys lägenhet för hon har fått jobb på Öland och drar dit vid midsommar.

Inventerat butiken (inte roligt just då men efteråt)

Varit delaktig i Mangans simpremiär för året

Pratat och skrattat med ett gäng härliga brudar på ett inflyttningsmingel. Inga bilder, hann inte, hade fullt sjå att fylla på bubbelglaset hela tiden. Jag hade mycket mindre glas än alla andra;)

Cyklat Mtb i olika konstallationer.

Haft inspirationkväll i butiken med massor av trevliga kunder, trubadur(min toppenpappa), grillning och ett gäng leverantörer. Mycket lyckat:)

Börjat så ett frö om lite nytt golv i köket, nya tapeter i vardagsrummet.

Sugen på detta golv....

Gillar även denna tapet. Romantisk och mjuk. Den kommer inte upp på väggen hos oss för jag är inte så romatisk, men jag är ju väldigt mjuk förstås.....

På måndag bär det av till Dublin. Jag, Fanny och min mamma. Det blir skoj. 

Kommer att sakna den här mannen förstås. Puss