Livet leker...

14.01.2014 08:23

Ja, det är min morgonkänsla, livet leker. Nu ska ni veta att jag har otroliga humörsvängningar med anledning av åldersåkomman klimakteriebesvär!! Alltså jag pendlar mellan eufori och gråt, glädje och djup "tycka synd om mej själv-känsla", duger som du är-snygg och hata min kropp för evigt-tankar. Ja så ser det ut just nu. Som om inte det va nog så svettas jag sjöar. Helt utan förvarning så pirrar det till i kroppen, värmepaniken sköljer över mej, vill slita av mej kläderna. Svettpärlorna i pannan och på näsan är ett faktum. Kroppen är lurig den. 

Men i allt detta försöker jag fånga de glada stunderna, de är som tur är, många fler och längre än dom dåliga. För när jag är glad är jag lätt att leva med(eller hur Mangan) när jag är lite nere behöver jag extra mycket kärlek och förståelse. Och ja, jag tar piller för detta. Hälsokostpiller Female Balans extra allt, dubbel dos. Så är det att vara i medelåldern ;) 

I går hade jag ett superbra styrkepass, på riktigt, utan humörsvängningar. Bara helt enkelt skitbra pass. :)