Kvällar som ger mej energi.......

25.07.2014 15:09

Njuter av sommaren till fullo. Jodå jag kan erkänna att det skulle vara skönt att ha semester, men nu går inte det. Vi tar vara på de fantastiska sommarkvällarna på bästa sätt. Igårkväll åkte vi till vår lilla sandstarnd med hund, lånehund, mat och badkläder. Föresten, en varsin kanelbulle från nya cafeet och den mobila espressogryggaren va ju också med.

Jag skulle via Magnus en bra övning för magen (jag har sett den på en yoga-sida). Tyvärr finns ingen bild, eller tur kanske;) Kände mej som en flodhäst men vi gjorde den och skrattade länge. Sen va det planka 2 min, Paolos parträning dvs brottning och att försöka få om kull varandra med händera i plankposotion.......ni förstår va!?! Utfallsteg bakåt och bus i vattnet. 20 min, lite lätt sådär tyckte vi. MEN idag finns den där, hos oss båda, träningsvärken, alltså DEN träningsvärken. Funktionell träning när den är som bäst:)


I tisdags, med härliga vänner i Korsån. Bad, picknick, sol, skratt och glädje. (Nån öl blev det också)

Tittar ni noga kan ni se mej där ute, simmandes:)


Mera sommar, snälla ta aldrig slut:)