Hofors Adventure Race....

11.09.2013 08:50

I söndags gick HAR av stapeln i Hoforsskogarna. Jag och Fanny skulle vara med i korta damklassen . En förkylning satte dock stopp för den planen. Fanny hade ont i hals och en envis hosta. Vi fick bli en hejarklack ist. Surt men jag har lärt mej att inte deppa ihop över sådana saker. Det finns det som är värre...jag vakande med en grym huvudvärk så det va nog en mening med allt.

Som vi hejade!! 84 lag till start, strålande högsommarvärme, fantastisk publik och en helt, helt underbar dag.

Tävlingen arrangeras av min man, en polare till honom och Hofors OK. Vilket jobb dom gör. Jag är så imponerad. Ni som inte varit här och delatagit, kom igen, nästa år måste ni:)

Resultatlistor, bilder och mer info finns på www.hag2010.se och på Hofors Adventure Groups fb. Kolla in bilderna. Många duktiga fotografer i skogarna:)

Nu har jag åkt på en rejäl förkylning. Hals, bihålor, huvud. Ja hela kittet. Tråkigt för jag och Simfenan har kört igång vår "inomhussäsong" på gymet. Körde hårt och tungt i måndags men nu får kroppen friskna till innan jag kör igen.

Måste hylla mina nya skor, Asics Kayano 19. Vilka grymma skor, som em frälsning till mina artrosknän. Jag är överlycklig:)

 

 

Längtar till helgen......SPA-helg i Högbo. Nice:)