Gala, glam och vardag.....

11.02.2015 08:40

Nu är allt som vanligt igen. Magnus hemma och vardagen rullar på. Avslutade min "ensamma-veckan" med att åka till Fanny. Jag, mamma och pappa skulle åka dit men mamma blev sjuk så jag tog tåget upp till Sundsvall och det var tur. För jädrar vilket väder. Hur mycket snö som helst och stormvindar. Hade problem att hitta bilen vid stationen när jag kom tillbaka på söndagen. Tråkigt att vi inte kunde åka allihopa men så är det ibland. Matchhelg och seger. God mat och mysig umgåsochprathelg:)

Magnus landade hemma på söndagkvällen, 1 timme efter mej och det glittrade om hela honom. Fantastisk skidåkning, det bästa han varit med  om. Disentis, hans nya favvoställe. Skönt att ha honom hemma igen:)

Förra veckan avslutades med 

1. Spel och matkväll hos Astrid och Anders och 

2. Idrottsgalan på Folkets Hus i Hofors. 

Två roliga kvällar i rad och sen är det vila som gäller. Men va sömnen  är viktig nu för tiden. Gillar inte det, jag är ju av den sorten som vill tänja ut på tiden på nätterna, har svårt för att gå hem när det är roligt. Ja och roligt det har jag nästan jämt. Gillar roligt:)

Rev av ett spinningpass på söndagen i alla fall. Bra eller dåligt jag vet inte....nyttigt kändes det iaf. Följde ännu en viktig innebandymatch via livescore och det gick ju riktigt bra i den matchen:)) Den här snygga bruttan fick avgöra.

 

Galan, där Magnus va nominerad i två kategorier och i final i två, var en mycket lyckad och ROLIG tillställning. Kul att få klä upp sej lite extra och träffa en massa trevligt folk. För att inte tala om att dansa. Musik och glädje. En sån bra kombo:)

Ett pris kom hem till Stubbegatan "Årets ideella funktionär"  Efternamnet felstavat men det är vi vana med;)

 

Det glammiga partylivets olika sidor.........;)

    

Före.........                                                           Efter.....

Träningen rullar på i makligt och behagligt tempo. Har tyvärr ont i en axel och känningar av låsningen mellan skuldrorna. Troligen hör det ihop. Stetchar och tränar vidare. Mina knän har visat sej från sin bästa sida ett tag. Det gillas. Jag tycker vi ska ha den typen av samarbete:)

 

Ja just ja.....min födelsedag igår:) Det blev en kväll på Högbo nya herrgård, eller va det gamla herrgård.......anyway, mycket god mat i sällskap av min man i livet. Puss till dej:)