Energipåfyllningshelg.....

11.11.2013 08:49

Så där ja! Ett nytt ord i min ordlista, alltså *titeln.

Måndagmorgon och jag älskar verkligen den här känslan av att ha lust och ork att göra saker. Den är speciell och den finns oftast där.

Jag har funerat på det där att förr förstod jag inte riktigt vad människor runt omkring mej menade när dom sa "jag har ingen energi, känner mej trött". Jag kände aldrig så, trodde jag. Sanningen är den att jag alltid hade dåligt med energi och kände mej trött. Jag hade bara inget att jämföra med så jag trodde att det va ett normaltillstånd. Intressant faktiskt. Överviktig, energilös, småbarnsmamma, dålig kost. Och det tror man är ett normaltillstånd! Vet inte varför jag hamnade där. Jag tror det är många anledningar som är en annan historia. Det som är så bra nu är att jag vet att det ite ska vara så. Jag har förändrat och jag har energi!!!! Tack alla som hjälpt mej hit. Tack till mej själv som tagit tag i problemet och förändrat. Tack livet. Tack min familj. Älskar er:)

Ny vecka, VÄLKOMMEN!!