Det här med krål......

04.10.2014 15:36

I torsdags började krålträningen igen. Tänk dej att jag som aldrig jag menar ALDRIG skulle börja simma såg fram emot starten som tusan. Och det va verkligen så roligt . Vi va 2 st och fröken Simfena så jag kunde vingla omkring som jag ville på ett par banor. Nåja jag har börjat få lite koll på styrningen och även  på bensparken tyckte jag.  Känns bra tänkte jag och tillät Fenan att filma mej. Det första jag såg när hon visade mej filmen va min enormt breda rumpa.  Inte konstigt alls att jag flyter. Filmad från fågelperspektiv, i baddräkt är inte min favvo-vinkel. ;)Sen såg jag mina sparkar. Hahaha ja det va yvigt och vilt, hit å dit. Ja sa Fenan pedagogiskt, jag tror du kompenserar dina raka armtag med de yviga bentagen. Men skönt! Nu har jag konkreta saker att träna på. Nu är det inte bara att överleva, få till andetagen och undvika kallsupar. Ser fram emot torsdagen:))