det har hänt en del...

03.10.2013 20:08

Längesedan jag skrev. Anledningen till det?  Jag har lovat mej själv att tillbringa mindre tid med paddan/telefonen/datorn. Fick helt enkelt prioritera bort bloggen ett tag. Det är mycket man ska hinna kolla och följa med på. Jag hinner inte, vill inte vara i internets våld liksom.....men det är jag nog och kommer så att förbli. Men lite mindre kanske....

Ska i alla fall sammanfatta tiden sen förra inlägget lite snabbt.

Detta har hänt:

Jobb, jobb, träning, förkylning, urinvägsinfektion, spaweekend, jobb, träning, Sardinien, träning, jobb, svampplockning,  operationstid för tumme, längtar efter barnen......

Ja där har vi livet i stora drag de senaste 4 veckorna.

Det jag nu ser fram emot är att få sätta mej ner med mitt träningsstöd, Maarit, och sätta upp nya mål. Jag ser också fram emot att få operera min tumme. Det blir några tråkiga veckor utan att kunna hålla i hantel eller kb men sen blir det så bra:) . Kanske får jag fart på löpningen lite igen då, medan tummen vilar. Mitt knä mår ganska bra just nu och jag är glad:)

Försöker också få in en resa till Sundvall, till Fanny. Å herregud vad längtar efter Fanny och Victor just nu. Ja det gör jag alltid men just ikväll känns det mycket, den liksom sliter i mej den där längtan. 

Tröstar mej med sockerfri glass. Gott...nja men helt ok. Cocobello är namnet på glassen. 

Har även gjort en stek med kantarellsås..........vuxet;)