De ä myckääää nu.....

25.03.2015 19:35

Åsså undrar jag varför magen har slagit bakut!! Stress å stress. Äter lunchen på 2 minuter. Flyttar runt grejer som inte har någon plats. Hanterar sura ohjälpsamma chaufförer och det brinner till i huvet som satan. Det är också ett servicejobb ditt pucko (chauffören alltså). Hinner inte med alla nödiga och onödiga papper. Nya kassasystemet funkar som skit (Maarit var är du?) ;) Slog armbågen som satan igår, klämde lillfingret idag. Kroppen håller på och tjaffsar med små ryggskott, låsningar och spänningshuvudvärk. Och jag funderar över varför magen trasslar? Denna bok ska snart bli min bibel. Ja, alltså när jag får tid att handla, planera och laga mat igen ;) Jag veeeeet. De flesta har det såhär. Jag vet att ni alla kämpar till och från med ert livspussel. Jag är lite gnällig ibland men det är skönt att vara det. Livet är härligt men inte alltid optimalt. Imorgon är en ny dag och då har jag lagt dagens dåliga bakom mej och tar med mej det braiga in i framtiden. Så gör jag:) Tur att vi har våra härliga kunder som fyller på mej med energi, låter mej vara kreativ och spontan. Låter mej färgsätta och skapa. Ger mej utmaningar och ny luft. Tack:)

 

Annars då? Jodå, det rullar:) Spinnade idag och det va härligt att få svettas ur en massa dålig energi. Yihaa:)

I måndags efter träningen hittade jag denna underbara människa i köket. Min egen kock. Han bjöd på Mannerströms pannbiffar All in. 

Kidsen då? Ja sonen ville ha ett par jeans skickade till sej i veckan. -Får han väl köpa själv, tänker ni. Nejdå han ber sällan om någonting. Han står på sina egna 22-åriga ben. Nej det här är jeans som vi förvarat här hemma i en av lådorna som flyttat runt med honom. Letade fram ett par.......men jesus! Så här ser dom ut. Jag tror jag skickar pengar till ett par nya istället om han inte tänker sy lite:D Saknar honom så mycket nu. Dags för en Stockholmresa inom kort.

Fanny kämpar på i Sundsvall men har bestämt sej för att göra något annat i sommar. Jobbar här och där och tillbaka. 4 timmar här vidare för 3 timmar och tillbaka för 4 timmar. En arbesgivares dröm. Flexibel och arbetsvillig och i behov av pengar till att leva för och resa för.. Nu har vi tillsammans hittat ett litet system för när det är okej att säga nej. För det är okej att säga nej ibland. Sömnen och återhämtningen måste finnas där.

Få se om det blir Gotland, Öland eller någon annanstans. Så om någon vet någon som vill köpa en 2;a i centrala Sundsvall så hojta till. Det är en riktigt fin en:)

Här är hon, världens bästa Fanny. Puss:)