Broskskada...

18.12.2013 08:41

Igår fick ja träffa en "gammal vän". Dr Bertil. Dr Bertil opererade mina korsband en gång för länge, länge sedan. Dr Bertil rensade mitt knä från brosk och lösa delar för länge sedan. Dr bertil har injicerat Tuppkamsextrakt i mina knäleder. Dr Bertil har kollat och undersökt mina knän några gånger till under åren. 

Jag fick alltså en tid genom vårdplanering på vårt försäkringbolag och gissa till vem.....Dr Bertil. Yes! Han jobbar fortfarande. Yes! Åkte dit, fick min dom. Broskskada. Kändes bättre än ledbandsskada men jag vet inte...har inte googlat på det än......vill inte. Rehab: Lätt cykling, korta promenader, anti-inflamatoriskt och TÅLAMOD! Men Bertil, kom igen! Jag åker på skidsemester på måndag. Jag är inne i ettt flyt med träningen. Hör du Bertil, säg att det är snabb läkning.