Å huga vilken syn........

16.11.2014 14:33

Efter ett samtal med mamma i torsdag innan simmet lovade jag henne en bild på mej i badmössa och TATAM! Här har vi den. Inte snygg på nåt vis men redo att ta mej an vattnet. Hon lät mycket förvånad när jag berättade att jag hade badmössa och simglasögen när jag simmade....Mamma, det är inget tantsim det här inte. Gillar flärparna som hänger. Ska göra något åt dom, lovar.

Fick en presentpåse av Simfenan och hennes man igår. Som ett tack för lånet av stugan-present. Otroligt mycket bra och ha grejer i den. Kommer att ta min simning till oanade nivår så watch out simvänner. På torsdag kommer jag i ny mössa och nya brillor;)

 

Hade en mycket trevlig kväll igår med dessa vänner. Saknade Marre med familj, som fick förhinder. Vi lyckades ändå göra slut på desserten. Bra jobbat:)