Stora tankar, små tankar......

28.04.2014 08:01

Ibland är det det lilla som livet kretsar runt. Det lilla runt mej som person. Jag fastnar i tankar om mej och hur jag mår och känner. Ibland blir allt bara så mycket mer. Jag glömmer det lilla, mina krämpor, bokslut, inventering, hur ostädat det är hemma, vad jag borde göra eller borde ha gjort. Jag glömmer att det inte blir någon ledighet i sommar, att jag glömde hämta ut ett paket på posten och får straffavgift. Ja och allt annat "litet". Det stora tar över. Livskvaliteten fyller varje del av kroppen och glädjen över att ha förmånen att få uppleva detta. Bilderna kanske kan ge lite vägledning om vad jag menar........men jag tror du förstår. Det är en känsla av lycka och glädje. Känslan av att jag vill att alla ska få uppleva detta. Känslan av att jag vill dela detta med alla. Det är den stora känslan.......