Skitknän!!

02.11.2015 17:26

Idag känner jag sorg över att jag har så ont i mina knän. Jag känner mej  stel och bräcklig och det begränsar mej. Det började igår och det går aldrig att förutspå att jag ska bli sämre. Jag kan räkna med att jag blir sämre om jag tränat skaer som jag inte borde tex benböj men igår va det bara trägårdsarbete. Jag tog mej haltandes till jobbet i morse, jo visserligen gick jag 3,5 km till jobbet men det va en kamp. Googlar hysteriskt och hoppas igen att någon skall ha uppfunnit ett bra botemedel mot artros men icke. Artrosskola, nypon, ingefära, mindre gluten(som kan göra inflammationen värre) glukosamin och motion. Jag tillämpar alla utom artrosskolan, jag känner mej för ung......har kanske en förutfattat mening om den skolan?!

Vissa dagar är jag i full rörelse även om jag aldrig är smärtri. Andra dagar kan jag knappt gå. Det är då jag misströstar. Jag har lovat mej själv att vara glad över det jag kan göra och inte deppa över det jag inte kan göra men det är inte alltid så lätt ska jag säga. Hoppas på en bättre knädag imorgon. Då är det ju trots allt tisdag:)