Mina mål och sånt som händer efter vägen.....

20.01.2015 08:53

Börjar med att jubla över helgen i Stockholm. Mat med goda vänner på Söder, mystid med Victor, mat på lokal, barberartid (ja inte för mej då även om det skulle behövas en benbarbering om det nu heter så), lång mycket lång Shuffleboardmatch på Ugglan, hockeymatch och ännu mer umgänge med härliga människor. Det enda som inte blev som planerat va Formexmässan. Den fick helt enkelt utgå. Vi hade inte rätta känslan och omprioriterade vår tid. Den tiden la vi tillsammans med Victor och kompisarna i Vinterstudion. Dessa i kombo med långfrukost blev ju helt rätt val):

Hockeymatchen spelades i Kallhälls ishall och Victor som numera vaktar kassen åt Brinkens if höll nollan. Underhållande match på många sätt. Blandade insatser och nivåer på spelarna. Idrott för att det är kul. Sånt gillas:)


Mitt matschema blev och är en succe. Jo faktiskt. Jag har hållit mej till schemat ända till vi kom till Stockholm. Där tillkom det vin och öl. Nej det stod i inte i tidningen Må Bra:s veckomatsedel men det va gott till den goda maten. Maten har jag hållit på en bra nivå och jag unnade mej lite dessert i form av glass från Brillo och till det hembakta havreflarn. 8 dagar - 1,5 kg. Jag är nöjd och jobbar vidare mot mitt mål 12 April. Har fått till 4-5 i veckan träningspass av olika slag. Gjorde comeback på spinningen förra vecka och det kändes ok i mitt knä men satan va jobbigt. Det hade jag glömt men så va det 1 år sedan sist jag spinnade i grupp. Funderar också på träningsmål och har ett par godingar på G. Återkommer om det när jag bestämt mej.

Nu måste jag göra matdosa och gå till jobbet. 

Tjillevippen