Min underbara familj......

09.03.2015 08:16

Har tillbringat helgen i Sundsvall. Mamma och pappa har varit med och Magnus och Eddie förstås. Saknade Victor. Fick ett samtal på vägen hem från honom så lite va han med i alla fall:)

Innebandy (se förra inlägget), promenad i strålande sol. Våren kom till stan på riktigt. +13 grader och en glass i solen. På söndagen, när jag curlade, ja alltså inte curling utan typ "skämma bort lite"-curling så hade jag och mamma en liten trolleriföreställning. "Trollade" fram runt en 13 strumpor under soffan med dammsugarröret. Självklart fastnade i mynningen på sugaren och måste mekaniskt plockas ur. Det skött min mamma suveränt. Hon verkade van på något vis, som att hon gjort det förr. *Funderar*.......Hade jag också strumpsamling under soffan förr och hon curlade mej?.....så kan det vara;)

Härlig helg med mycket skratt. Ja jädrar va man fyller på med bra energi när man får tramsa och skratta. Skön humor i min släkt:) Hann med lite shopping också. En påsktupp i glada färger, feelgood-krämer från Bodyshop occh lite annat smått och gott. Gillar verkligen staden Sundsvall. Snart är jag där igen om jag får bestämma.

Ikväll kör träningen igång igen efter sjukuppehåll och tidsbrist. Skönt. Nu ska sommarkroppen formas. Fysiskt och själsligt. 

Såg denna på fb, med glimten i ögat en mycket rolig text.....;)

Tjillevippen