Migrän och trööööök.....

27.02.2014 17:33

I natt har ett migränanfall sett till att jag inte fick sova. Det är inte ofta nu för tiden men det händer. Hade den där märkliga huvudvärken, alltså förstadiet hela dagen igår och i natt anlände själva utbrottet. Mumlade fram en önskan om piller till Mangan när klockan ringde imorse. Han servade mej och beordrade mej att stanna i sängen. Har inget val i det läget. Lyckligtvis klingade anfallet av rätt snabbt. Sen kommer tröttheten, eller mer utmattning. Bestämde mej för att jobba på em men fick vara kvar hemma, snarare beordrad att vara hemma av världen bästa chef:) Har vilat hela dagen, gått på ett par korta promenader med hunden. Han tycker att jag är tråkig men ligger troget vid mina fötter eller på min mage. 


Hade även sällskap av Fanny på fm. Hon sov visserligen men ändå. Hon anlände hemmet inatt efter en studentkryssning och efterföljande efterfest i Gävle. Tänk när man orkade en tvådagars. Det va längesen, mycket längesen;)

Nu är jag på banan igen, ett dygn senare. Taggad för fredag imorgon och någon form av träning förstås:) 

Idag anmälde jag oss till AIM-challenge i Lindvallen. Team Milf. Känns skitkul, ser jag fram emot:)