Bättre och bättre dag för dag......

25.01.2014 09:00

Igår va en fredag som gick i väntans tecken, ja alltså jag är inte gravid! Även om man nästan kan tro det. Tänk vad för lite träning gör med tanken över hu man ser ut.....men nu svävade jag iväg lite. Det får bli ett annat inlägg om det. Och väntans baksida blev besvikelse. Kuggning på körkort. Ibland vill man bara ha sina barn, stora som dom är, i knät och kram och stötta. I verkligheten blev trösten via telefon, på jobbet, med barnet på ett tåg. Nya chanser kommer, väldigt snart, och livet går vidare. Lärdomskontot påfyllt med ett par saker och erfarenheten breddad. 

Min kropp jobbar vidare med att försöka knäcka mej, men NEJ,, Det kommer inte att lyckas. Jag kämpar på, har fått behandling för min rygglåsning (rygg och skulderblad) och mitt knä är mycket bättre. Kanske mjukstarta lite spinning i veckan?!? Vore gött:)

Ikväll ska jag umgås med kära vänner. Äta god mat,snacka träning, bli övertalad att börja simma, höra om en rolig crossfit-utbildning, skratta, flamsa och må bra. Välkommen familjen Oksana Simfenan och familjen Koskenkorva. Tjillevippen