Avslut och nystart.....

29.12.2015 15:21

Snart är 2015 över. Det har varit ett händelsrikt år både stort och smått. Jag gillar inte att se bakåt och summera men känner att det varit ett bra år i det stora hela. Det jag är lite ledsen över är att jag tappat min träningsglöd och med det också gått upp några kilo som jag så gärna vill bli av med. För att må bra och inte vara en hälsorisk för mej själv och för att kunna använda mina kläder och att de sitter bekvämt och snyggt. Kanske mer en känsla än rent utseendemässigt........det är nog både och.

Då ser jag framåt och sätter upp mål som jag tror mej kunna klara av. Inte för stoar, inte för många och inte för tuffa. Återkommer om dom målen senare i januari.

Julen har varit alldeles underbar. Umgåtts med barnen bara vi i familjen.


 Umgåtts med mamma och pappa och vi fick till en sådär 3 timmar tillsammans med vår familj, brorsans familj, mamma och pappa.

 Victor åkte hem på juldagen för att börja jobba och vi andra roade oss med att gå på hockey på Gavlerinken på annandagen. Mat, vin och hockey. Inte Leksand av naturliga skäl men kul ändå;)

Många fina julklappar ficka jag. Nya knivar av barnen och den här.........

Nu har lugnet lagt sej och vi tar den här killen med oss och rymmer till skogs för att komma undan fyrverkerierna.

 Han blir fullständigt panikslagen och har svårt att komma ur paniken så allra bäst är det om vi kan undvika ens en liten pyttesmäll. Det behövs bara det för att det skall vara kört ett dygn framåt. Så tänk på det alla. Strunta helst helt i fyrverkerierna och om ni absolut måste (vem måste det?) så skjut på tolvslaget. Då kan vi vara beredda med hög musik, instängda i en källare för att fira vårt tolvslag.

Gott nytt år alla

Puss