Hängig......

12.12.2015 12:09

I onsdags slog den till, förkylningen. Sängläge onsdag, upp på benen på torsdagen för att vara tomtemor på den årliga "Tomtekvällen" som anordnas i byn. Så här fina ? va vi:) Och roligt har vi på jobbet.

Mangan drog till  Åre på nattåget. Snöabstinensen blev för stor. Och kvar hemma blev jag.......*suck*

Nåja, jag fick servera ett glatt gäng hantverkare frukost på fredagmorgon. Det kom ett stort gäng och det är så trevligt. Gillar verkligen dessa fredagar:)

Just nu jobbar jag. Jodå idag bloggar jag på jobbet. Tyst! Säg inget till chefen. Jag känner mej febrig och orkeslös så de projekt jag tagit mej för idag va verkligen att ta i för mycket. Bihålorna håller på att sprängas och när jag sätter mej ner så blir det så mycket värre, när jag lyfter eller anstränger mej också. Så vad gör man.....jo står och bloggar i 5 minuter. Så hoppas jag förstås på fler kunder. Det är ju därför jag är här. För att hjälpa dej och dej och dej och alla andra. Har färgsatt ett kök idag. Nya tapeter från DURO Historiska, luckfärg, färg till en soffa och ett nytt färgförslag på tyg till soffan. Rolig lördag:)

Efter stängning bär det av mot Hoforshallen. Där spelas en innebandymatch idag. Fanny spelar och jag hinner se 3:e perioden. Det är nog vad jag orkar idag. Sen blir det soffan och vila.

Trevlig 3:e advent